‘nem al Kandinsky
Aquesta entrada ha estat escrita by Mercè el dilluns, 25 de maig de 2009 a les 19:14 i està classificat a Neures. Pots seguir els comentaris a través del fil RSS 2.0,A Viena, el maig sol ser bastant agradable. Enguany el mes ens ha duit bon temps i mala salut. Hem passat bastants dies a casa vegent el sol només per la finestra.
Ara, però, ja començ a sentir-me sana. Una cosa és estar sana (i jo ja ho estava des de fa bastants dies), i una altra cosa és sentir-s’hi.
Ahir al matí vaig anar a berenar a casa d’unes amigues. No us ho perdeu: a més de croissants i fraules, hi havia xampany (a les 10 del matí!). Vam passar una estona ben agradable a la seva terrassa entre rosers, mèrleres i corbs, xerrant de com les imatges obtingudes per satèl·lit ajuden als inspectors de centrals nuclears de les Nacions Unides.
Després de tres hores al sol, ara tenc un nas bicolor: la part d’adalt (que me tapaven les ulleres de sol), és blanca, i la part d’abaix, és bastant morena. Tenc la vainilla i la xocolata. Només me falta la fraula per tenir la cara com un gelat de l’Hiper Loryc.
Aquesta fotògrafa es va passejar pel meu barri ahir i va fer fotos d’un passadís entre Lerchenfelder Strasse i Neustiftgasse, una mena de pati interior que comunica dos carrers. Una drecera vienesa. Vaja, una Durchhaus.
Quantes vegades he passat per aquesta Durchhaus per anar cap al setè districte, i encara no he anat mai ni al restaurant Monasteri ni al cafè Kandinsky! Així que, feis-me un favor: la propera vegada que vengueu a Viena, m’heu de dir: “Mercè, ‘nem al Kandinsky!”


















![Usa Mozilla-Firefox [Get Firefox]](http://www.aventurers.cat/blog/wp-content/themes/ubahn/images/afegitons/firefox.gif)


Hola, Mercè,
Llegint-te i mirant aquestes fantàstiques fotos, se m’han posat les dents llargues i m’he imaginat per un instant esmorzant al Kandinsky i no volent que passés el temps per mai més.
Espero que ja estiguis millorada del tot.
Raquel el 26-5-2009 a les 19:13Estic molt contenta de veure que ja estàs “up and running”
I amb moltes ganes de que vengueu cap a la roqueta pq acabis de posar-te 100% xocolata…
Marga el 29-5-2009 a les 15:53Gràcies pels bons desitjos, xiquetes! :*
Merce el 1-6-2009 a les 19:26T’enyoràvem! Què bé poder-te tornar llegir… El primer que podem fer dia 5, en haver-me instal·lat, si encara no teniu plans, serà fer això que proposes.
Maria el 13-6-2009 a les 16:39Idò sembla que a principis de juliol tendrem un parell de mallorquins per aquí, o sigui que potser podem fer una trobada d’illencs abans que comencis sa teva immersió lingüística.
Merce el 14-6-2009 a les 11:52