Aquà fa pudor a sofre
Aquesta entrada ha estat escrita by Jaume el dijous, 20 de novembre de 2008 a les 13:22 i està classificat a Neures. Pots seguir els comentaris a través del fil RSS 2.0,Aquest tÃtol pot servir tant per dir que en G. W. Bush és el dimoni, com per dir que acabes d’arribar a Rotorua.
Rotorua és una ciutat famosa per les seves aigües termals que fan, entre altres coses, que hi pugui haver guèisers com aquest de la foto.

A Rotorua també hem tengut l’oportunitat de conèixer una mica millor la cultura Maori,

i, també, de veure kiwis (l’animal). Com que els kiwis són animals nocturns, no ens han sortit bé les fotos, però en tenim una d’un núvol que s’hi pareix prou.



















![Usa Mozilla-Firefox [Get Firefox]](http://www.aventurers.cat/blog/wp-content/themes/ubahn/images/afegitons/firefox.gif)


Olor a sofre! Com a sa botiga! jeje
Tolita el 21-11-2008 a les 11:55Veig que vos ho passau bé, i si es veritat que se pareix a un kiwi!
Res, m’encanten ses vostres fotos, ja fris de veure com vos ho montau per allà .
Hola muchachos!! Qué invidia!! Parece que la estan pasando super, espero que no decidieron quedarse ahà por siempre… Aquà el cielo es gris, hace frÃo y ya es hora que nosotras tambien vayamos de vacaciones! Bueno, un beso desde Viena! S
Susannah el 21-11-2008 a les 14:37Susannah, tu tranquila. Volveremos como muy tarde cuando en Viena haga calor
!
Jaume el 23-11-2008 a les 12:02