La meva previsió per l’Espanya-Alemanya
Aquesta entrada ha estat escrita by Jaume el diumenge, 29 de juny de 2008 a les 18:33 i està classificat a micropost. Pots seguir els comentaris a través del fil RSS 2.0,Els metres van estibats de gent amb capells ridículs, amb banderes fermades pel coll i camisetes de les seleccions que animen. Camisetes com aquestes:

La meva previsió: Passi el que passi Adidas ja ha guanyat.
Pots deixar un comentari, o trackback des del teu web.


















![Usa Mozilla-Firefox [Get Firefox]](http://www.aventurers.cat/blog/wp-content/themes/ubahn/images/afegitons/firefox.gif)


Molt encertat, Jaume.
Per cert, el dibuixant MEL se te va avançar ahir: http://elchistedemel.blogspot.com/2008/06/blog-post_28.html
Cada vegada m’agrada més aquest MEL!
Biel el 29-6-2008 a les 22:51Si, cap futbolista aposta pel comerç just.
A vegades pens amb la teva estratègia ppera, ficar-te dins, arribar dalt i desfer la infraestructura. Desgraciadament ja no esteim per pegar coses a un baló de futbol.
pd: Se que no apreciau Viena durant l’Eurocopa, però joooooooooooo, jo vull.
Tolita el 8-7-2008 a les 10:56[...] de tu cumpleaños!” telefonic
. La visita va coincidir amb la victorià a l’eurocopa d’adidas de la selecció espanyola. No us estranyeu, per tant, si veis moltes fotos de gent amb banderes [...]
Aventures a Viena: Aventures i desventures de dos mallorquins a Viena el 19-8-2008 a les 12:30