Iberia va bien

Bé, finalment tornam a ser a NY, però no ha estat fàcil. Vos ho explic:

Ja fa temps q varem comanar els bitllets d’avió a la pagina web de Iberia, la data de tornada era dia 8 de gener. En principi partíem de Mallorca a les 9:45 per fer escala a Madrid i agafar l’avió a la 13:10 cap a NY. Això volia dir que havíem de ser a l’aeroport de Son SanJoan a les 7:45 (+o-) i per tant ens varem aixecar a les 6:30.

Varem arribar a la zona de facturació a les 7:30, increïblement prest, i varem facturar sense cap problema, o això pensàvem. Al bitllet del vol de Madrid cap a NY hi deia q l’hora d’embarcament era a les 15:20 (una mica tard si l’avió sortia a la una, no?). Tornam a facturació, de facturació ens envien a la oficina dels “chaquetas rojas” (mande??). Allà ens diuen q si, que el vol q hem d’agafar és aquest i q han canviat s’hora: ara surt a les 16:40 :|. Després ens diuen q si ens volem queixar ho podem fer allà però q a lo millor des de Madrid, ja q allà tendrem temps(quin morro), potser ens poden ajudar. Ho feim així.

A Madrid no ens poden ajudar gens 😡 . I per la pintada al seu lema pensam q no devem ser els únics q ens hem quedat sense ajud. Ens diuen q l’hora del vol es va canviar fa 4 dies i que , sempre q la canviïn amb més de dos dies d’antelació, no tenen l’obligació d’avisar. Per rematar-ho ens diuen q mirar si hi ha canvis d’horari és la nostra obligació (cagate lorito). Jo li dic q la seva obligació és q la web d’Iberia funcioni, que jo feia 2 dies q intentava mirar l’informació del vol i la web me donava error (nomes amb aquell vol i no amb els altres). Me contesta q si la web no funcionava havia de telefonar per informar-me (#@#*$!). Després de infinits intents ens quedam a l’aeroport de Madrid amb gana, amb molt de temps per perdre i sense cap mena de compensació. Però aquí no acaba tot.

L’avió acaba sortint a les 5 per dos passatgers q no trobaven (com és possible q amb 4 hores de marge encara arribi tard algú?) i en arribar ens fan esperar més de mitja hora a la pista abans de poder desembarcar (amb el temps q varen tenir per preparar sa nostra arribada…).

Un cop a terra ens trobam amb companyes de feina de na Mercè q havien agafat el mateix vol. Una ens comenta que hem viatjat amb “el hijo de su madre” , matisa, en José Maria Aznar. Es veu q l’ha vist quan pujava a l’avió a la part de classe bussines.

Això ho explica tot. Amb això no vull dir q canviassin l’horari per culpa seva, el q vull dir és q aquest home du la crispació per tot allà on va i a l’avió no podia fer manco.

Resumint: ens varem aixecar a les 6 i mitja del matí i varem arribar a cases a les 10 i mitja del vespres hora local, 4 i mitja del matí hora mallorquina. 22 hores de sa nostra vida perdudes per culpa d’Iberia.