Xisca, Tomeu i Paquita: 4rt dia
Aquesta entrada ha estat escrita by Jaume el dijous, 24 de novembre de 2005 a les 10:13 i està classificat a Fotos, Visites. Pots seguir els comentaris a través del fil RSS 2.0,Avui he fet una miqueta tard, ahir vaig tenir una poc de feina, però ja teniu aquà sa crònica des 4rt dia de sa visita des meus germans. Vos ho cont aviadet q hem d’anar a veure sa desfilada d’acció de grà cies.
Es matà varem anar a s’Empire State (avui si) i sa ONU a dinar amb na Mercè i a fer una visita. Al capvespre varem fer una volta per Rochefeler Center i ses tendes des voltant. Ses fotos , com sempre, a New York->Visites->Xisca Tomeu i Paquita->4rt Dia.
Happy Thanksgiving day!


















![Usa Mozilla-Firefox [Get Firefox]](http://www.aventurers.cat/blog/wp-content/themes/ubahn/images/afegitons/firefox.gif)

