Sobre la claretat del cel
Aquesta entrada ha estat escrita by Jaume el diumenge, 4 de setembre de 2005 a les 18:15 i està classificat a Neures. Pots seguir els comentaris a través del fil RSS 2.0,Fa ja més de un mes q som aquí i ahir, per fi, varem veure 3 estrelles. Sa cosa va així: mires un edifi alt (nigú es tan il·lus per mirar directement el cel) i veus, o millor dit intueixes, un llumets al troç de cel q te a la seva dreta. Si es mouen, mala sort, o has vist un avió o estaves mirant Independence Day. Si no es mouen, bingo! has vist estrelles a NY.
Sa veritat és q no va ser una gran experiencia però millor això q res.
Pots deixar un comentari, o trackback des del teu web.


















![Usa Mozilla-Firefox [Get Firefox]](http://www.aventurers.cat/blog/wp-content/themes/ubahn/images/afegitons/firefox.gif)


Quin post més profund! M’ha arribat a s’ànima!
Quina llàstima que sa càmara digital no sigui capaç d’agafar les estrelles de mallorca… t’hauria passat una foto
També podeu anar molt a prop vostre, fins a brodway, i segurament veureu més de tres estrelles més
una abraçada
Biel el 4-9-2005 a les 18:50Jolasssssssss!!
Que fuerte, però a ses pelis d’herois de Marvel, a el cel surten estrelles o no?
Pec d’ignorància, segurament cap super heroi bota pes terrats de Nova York.
N’espiderman!!!! aquest si! i me diras auqe a sa peli no hi surten estrelles, quina poca graci.
Be, no vos preocupeu, vos assegur que encara n’hi ha i totes estan en es seu lloc.
Tolita el 4-9-2005 a les 18:52Ufff!! No sé si m’hi avesaria! Darrerament intent mostrar les constel·lacions a en Joan i en Josu, però no hi posen massa interès. Supòs que si sabessin que estarien estona a tornar veure els estels com vos passa a vosaltres, m’escoltarien més… je, je. Esper que trobeu algun lloc oportú des d’on contemplar tot això, encara que entenc que trobar un cel com el de Mallorca deu ser difícil
Maria Mestre el 5-9-2005 a les 11:38Una forta abraçada a tots dos, des d’un punt cap al Sud de Mallorqueta… en companyia d’Orió.