Homeland Security Garden
Aquesta entrada ha estat escrita by Jaume el dilluns, 29 de agost de 2005 a les 2:22 i està classificat a Neures. Pots seguir els comentaris a través del fil RSS 2.0,Avui és -era perq ja es molt tard- diumenge. Com cada diumenge na mercè i jo hem fet una excursió. Avui a tocava Tribeca. Al final però no se si estaiem a tribeca o no (no soc l’homeGPS) hem acabat al World Financial Center. IncÃs: aqts americans a tot li posen “World”, com si el món fos seu! o si? Final d’incÃs. A dins l’edifici hem anat a una zona q es deia Winter Garden.
Allà hi havia una exposició de una tal Changjin-Lee anomenada Homeland Security Garden. L’autora d’aqsta exposició va fer una investigació sobre les coses q feien sentir a sa gent segura després de l’11-s.
L’exposició era una conjunt de capsetes de metacrilat amb idees, objectes o coses q representen objectes a dintre: fotos de mascotes, doblers, cartes, condons (de la marca trojan. Algun informà tic ha agafar l’acudit?), telèfons mòbils,… Entre capsa i capsa i mirades per intentar entendre el q l’autor volia representar he descobert una de les capses q ha copejat la meva sensibilitat de manera esfereïdora. A aqsta capsa hi havia un component d’un Mac i una imatge d’un pingüà (Es PingüÃ!) q duia sotaimpres Debian. Si senyor! Això és un artistasso!! Bravo, bravo. M’ha arribat al cor :’(.
A partir d’avui miraré s’art d’una altra manera, vos ho jur. O no?


















![Usa Mozilla-Firefox [Get Firefox]](http://www.aventurers.cat/blog/wp-content/themes/ubahn/images/afegitons/firefox.gif)


Jo de moment ha agafat la imatge de la capsa amb l’equip de destil·lació (i altres estris de laboratori) i me l’he posat com a fons de l’escriptori
….
tedi el 29-8-2005 a les 7:28